REGULAMIN
PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „CTO CLUB”
Niniejszy Regulamin określa zasady
uczestnictwa w programie lojalnościowym „CTO Club” (Program), w szczególności
zasady przyznawania i wykorzystania kuponów rabatowych w sklepie internetowym
oraz sklepach stacjonarnych, a także zasady otwierania i prowadzenia konta w
aplikacji mobilnej „CTO Club”.
§ 1
Definicje
Organizator postanawia, że użyte w
niniejszym Regulaminie słowa będą posiadać poniższe znaczenie:
1. Aplikacja mobilna „CTO Club” lub
aplikacja - oprogramowanie dostarczane przez Organizatora, które umożliwia
korzystanie z Programu drogą elektroniczną w celu zdobywania i wykorzystania
kuponów rabatowych przy zawierania umów sprzedaży w sklepie internetowym oraz
sklepach stacjonarnych Organizatora.
2. Punkty lub „CTOny”
(wymowa: „ceteony”): wartości liczbowe przyznawane
uczestnikom Programu umożliwiające uzyskiwanie kuponów rabatowych.
3. Karta CTO Club lub karta – karta
wirtualna znajdująca się w Aplikacji, którą uczestnik skanuje przy dokonywaniu
zakupów w celu zdobywania punktów.
4. Regulamin – niniejszy Regulamin
Programu.
5. Konto „CTO Club” lub konto -
indywidualne konto uczestnika Programu, na którym gromadzone są punkty.
6. Sklep internetowy – sklep
internetowy e-CTO dostępny pod adresem internetowym www.e-cto.pl.
7. Sklep stacjonarny – punkty
sprzedaży detalicznej prowadzone przez Organizatora pod marką Centrum Taniej
Odzieży, biorących udział w Programie, których wykaz zawarty jest pod adresem:
www.centrumtaniejodziezy.pl/nasze-salony/ oraz w Aplikacji CTO Club w zakładce Więcej ->
Sklepy.
8. Organizator – organizatorem
Programu jest ANPOL CTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisana do
rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS
0001129835, NIP: 5862410365, REGON: 52981681200000.
9. Uczestnik – osoba fizyczna, która ukończyła
13 lat, będąca konsumentem, spełniająca warunki do uczestnictwa w
Programie.
10. Regulamin Sklepu internetowego –
regulamin sklepu internetowego określający zasady i tryb zawierania z
Uczestnikiem Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu
internetowego.
11. Polityka prywatności Sklepu
internetowego – dokument Sklepu internetowego zamieszczony pod adresem
https://e-cto.pl/polityka-prywatnosci/ regulujący zasady ochrony danych
osobowych klientów Sklepu internetowego oraz informacje na temat polityki cookies.
Postanowienia
ogólne
1. W ramach Programu uczestnik
zdobywa punkty, które umożliwiają mu skorzystanie z rabatów na zakup produktów
w sklepie internetowym oraz sklepach stacjonarnych.
2. Punkty zdobywa się poprzez zakup
produktów w sklepie internetowym lub sklepach stacjonarnych. Niezależnie od
tego możliwe jest również otrzymywanie kuponów rabatowych lub innych bonusów na
zasadach określonych w odrębnych promocjach specjalnych.
3. W zależności od liczby przyznanych
punktów uczestnik Programu zostanie przyporządkowany do określonego poziomu.
Regulamin określa zasady awansowania na poszczególne poziomy, związane z tym
korzyści oraz zasady obniżania poziomu uczestnika.
4. Organizator zobowiązuje się do
zapewnienia możliwości korzystania z Konta „CTO Club” i jego funkcjonalności za
pomocą aplikacji mobilnej „CTO Club”.
5. Uczestnik po wyrażeniu zgody na
przesyłanie drogą elektroniczną informacji handlowych (marketingowych) będzie
otrzymywał takie informacje na podany przy rejestracji Konta e-mail oraz numer
telefonu w formie wiadomości sms.
6. Uczestnik
zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu oraz regulaminów
odrębnych dostępnych na stronie sklepu internetowego w zakresie w jakim
znajdują one zastosowanie do uczestnika.
7. Uczestnik zobowiązany jest do podawania w formularzu
rejestracji konta wyłącznie prawdziwych oraz aktualnych danych niezbędnych dla
rejestracji konta uczestnika oraz, w razie konieczności, ich niezwłocznego
aktualizowania, w szczególności w zakresie, w jakim jest to konieczne do
prawidłowego wykonania obowiązków określonych niniejszym Regulaminem lub
regulaminami odrębnymi dostępnymi na stronie sklepu internetowego w zakresie w
jakim znajdują zastosowanie do uczestnika.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez
uczestnika błędnych danych w formularzu rejestracji konta „CTO Club”.
§ 3
Otwarcie i prowadzenie Konta „CTO Club”
1. Rejestracja konta „CTO Club” odbywa się poprzez aplikację
mobilną „CTO Club” i wymaga zainstalowania aplikacji mobilnej „CTO Club”, którą
można pobrać przez Google Play lub AppStore.
2. Uczestnik może zarejestrować konto w aplikacji mobilnej
poprzez:
a) wprowadzenie w formularzu rejestracyjnym danych uczestnika:
imię, nazwisko, adres e-mail, hasło, data urodzenia, płeć oraz numer telefonu
lub,
b) wybór rejestracji poprzez konto Google, Facebook, Apple lub
„Moje Konto” na stronie sklepu internetowego. Wybór tego sposobu rejestracji
uzależniony jest od posiadania bądź założenia przez uczestnika konta w jednym z
tych serwisów. Uczestnik korzystając z tego
sposobu rejestracji zobowiązany jest podać datę urodzenia, płeć oraz numer
telefonu.
3. W przypadku skorzystania przez uczestnika ze sposobu
rejestracji określonego w pkt 2 lit. a powyżej uczestnik otrzyma na podany
adres e-mail kod aktywacyjny, który należy wprowadzić w Aplikacji w ciągu 24
godzin od rejestracji konta. W przypadku, gdy uczestnik nie aktywuje Konta w
ciągu 24 godzin od jego rejestracji, zablokowany zostanie dostęp do karty CTO
Club, co uniemożliwi zdobywanie punktów i korzystanie z rabatów.
4. Bez względu na sposób rejestracji uczestnik po zarejestrowaniu
konta otrzymuje na wskazany adres e-mail wiadomość powitalną.
5. Zasady zakładania konta na stronie sklepu internetowego są
określone w Regulaminie sklepu internetowego.
6. Uczestnik w procesie rejestracji konta jest zobowiązany
zapoznać się i potwierdzić zapoznanie z niniejszym Regulaminem, Regulaminem
sklepu internetowego, Polityką prywatności sklepu internetowego oraz Kosztami
dostawy.
7. Uczestnik w procesie rejestracji
przez formularz rejestracyjny, o którym mowa w pkt 2 lit. a ustala indywidualne
hasło w celu zabezpieczenia dostępu do konta według instrukcji Organizatora. W
przypadku wyboru przez Uczestnika sposobu rejestracji Konta określonego w pkt 2
lit. b hasło zostanie wygenerowane automatycznie. W przypadku powzięcia
przez Uczestnika informacji o nieautoryzowanym wykorzystaniu jego konta lub
jakimkolwiek innym naruszeniu zasad bezpieczeństwa, Uczestnik jest zobowiązany
niezwłocznie poinformować Organizatora o ww. zajściu.
8. Uczestnik może w każdej chwili zaktualizować swoje dane w
Aplikacji na poniższe sposoby:
a) w celu zmiany imienia, nazwiska, daty urodzenia lub płci należy
wejść w zakładkę „Więcej”, następnie kliknąć „Mój profil”, a później dokonać
zmiany danych w zakładce „Dane osobowe”,
b) w celu zmiany adresu e-mail, numeru telefonu lub hasła należy
wejść w zakładkę „Więcej”, następnie kliknąć „Mój profil”, a później dokonać
zmiany danych w zakładce „Logowanie i bezpieczeństwo”.
9. Aby wylogować się z aktualnego urządzenia uczestnik powinien
wejść w zakładkę „Więcej”, następnie kliknąć „Mój profil”, a później kliknąć
„Wyloguj się”. Aby wylogować się ze wszystkich urządzeń uczestnik powinien
wejść w zakładkę „Więcej”, następnie wejść w zakładkę „Ustawienia”, później
wejść w zakładkę „Bezpieczeństwo” i kliknąć „Wyloguj się ze wszystkich
urządzeń”. Po kliknięciu w tę opcje wylogowanie się ze wszystkich urządzeń
nastąpi po upływie godziny.
10. Jedno konto CTO Club może być używane tylko
przez jednego Uczestnika. Uczestnik może być jednocześnie zalogowany na nie
więcej niż dwóch urządzeniach.
§ 4
Zasady
uzyskiwania punktów i korzyści z tym związane
1. Uczestnik otrzymuje punkty za dokonywanie zakupów w
sklepie internetowym lub sklepach stacjonarnych na poniższych zasadach, a także
w następujących przypadkach:
· Użycia kodu polecającego od innego użytkownika lub sklepu –
należy wpisać kod podczas rejestracji w pole Kod polecający. Jeśli kod jest
poprawny, użytkownik otrzyma 50 CTOnów.
· Polecenia Aplikacji innej osobie – należy wejść w zakładkę
Więcej, a następnie w opcję Poleć znajomym. Dostępny jest tam kod polecający,
który należy udostępnić innej osobie. Jeśli ta osoba użyje tego kodu podczas
rejestracji, a następnie wyda w sklepie stacjonarnym lub internetowym min. 100
zł, użytkownik polecający otrzyma 50 CTOnów.
· Skorzystania z programu „Każdy kilogram się liczy” – w wybranych
sklepach stacjonarnych istnieje możliwość oddania swojej nieużywanej odzieży (z
wyłączeniem obuwia). Za każdy oddany kilogram, użytkownik otrzyma 10 CTOnów. Personel może odmówić przyjęcia towaru, który nie
będzie odpowiedniej jakości.
· Organizator, niezależnie od innych postanowień Regulaminu,
może również według swojego uznania przyznać Uczestnikowi CTOny
indywidualnie w innych przypadkach, do których można zaliczyć w szczególności
pomoc Uczestnika w usprawnieniu działania Aplikacji lub w ramach rekompensaty
wynikłej z użytkowania przez Uczestnika Aplikacji i dokonywania zakupów.
2. Za każdą wydaną pełną złotówkę na
zakup uczestnik otrzymuje 1 CTOn. Przy ustalaniu
wartości produktu dla której obliczana jest liczba przyznanych CTOnów bierze się pod uwagę jedynie cenę danego produktu
bez dodatkowych kosztów, takich jak koszty wysyłki. Przykładowo, jeśli
uczestnik zakupi produkt za cenę 8,99 zł. to otrzyma 8 CTOnów
bez uwzględnienia dodatkowych kosztów
3. Organizator umożliwia uczestnikowi
zdobywanie dodatkowych bonusów punktowych za dokonywane zakupy w sklepie
stacjonarnym według poniższych zasad:
· Dodatkowe 5% zdobytych punktów za włączone w Aplikacji
wszystkie rodzaje powiadomień (Promocje i oferty tylko dla Ciebie, Informacje o
zdobytych CTOnach, Aktualności), zgodę na newsletter
i SMSy. Bonus przyznawany jest wyłącznie, gdy
włączone są wszystkie rodzaje powiadomień oraz aktywowane zgody.
Aby aktywować powiadomienia lub zgody należy wejść w zakładkę
„Więcej”, następnie w zakładkę „Powiadomienia” i aktywować zgody lub
powiadomienia.
· Dodatkowe 10% zdobytych punktów za zakupy dokonane w dniu
dostawy w Strefie na Wagę, tzn., gdy cena za 1 kg wynosi 84,99 zł. Jeśli w
sklepie nie ma Strefy na Wagę, bonus nie obowiązuje.
Przykład: Jeśli użytkownik posiada oba bonusy i zrobi zakupy
za 100 zł, dostanie 115 CTOnów (100 * 115%).
4. Uczestnik, aby otrzymać punkty za dokonywane zakupy w
sklepie stacjonarnym powinien przed lub w trakcie dokonywania transakcji
przedstawić sprzedawcy do zeskanowania indywidualny kod umieszczony na karcie
CTO Club w Aplikacji. Po zakończeniu transakcji zeskanowanie kodu nie będzie
możliwe.
5. Uczestnik, aby otrzymać punkty za dokonywane zakupy w
sklepie internetowym powinien posiadać konto w sklepie internetowym, które
należy połączyć z kontem CTO Club. Uczestnik może połączyć konto w sklepie
internetowym z kontem CTO Club, jeśli zarejestruje się do CTO Club przy pomocy
konta w sklepie internetowym e-cto.pl albo posiadając konto CTO Club wejdzie w
Aplikacji w zakładkę „Więcej”, następnie kliknie w „Połącz konto” i poda
prawidłowe dane do konta w sklepie internetowym. Po dokonaniu połączenia kont
każda transakcja dokonana przez sklep internetowy przy pomocy konta w sklepie
internetowym e-cto.pl, doda odpowiednią liczbę punktów do konta CTO Club.
Punkty pojawią się na koncie CTO Club do 48 godzin od dokonanej transakcji.
6. Uczestnik może wykorzystać swoją kartę CTO Club w danym
sklepie stacjonarnym maksymalnie 3 razy dziennie.
7. W zależności od liczby uzyskanych
punktów uczestnik będzie przypisany do jednego z czterech poziomów: EkoStarter, EkoMistrz, EkoEkspert, EkoAmbasador.
8. W zależności od uzyskanego poziomu uczestnik
otrzyma możliwość skorzystania z kuponów rabatowych przypisanych do danego
poziomu. Wysokość rabatów będzie się różnić w zależności od danego poziomu
uczestnika.
9. W celu uzyskania przez uczestnika
danego poziomu należy posiadać następującą liczbę CTOnów
na koncie:
a) dla poziomu EkoStarter: 0
b) dla poziomu EkoMistrz: 1 000
c) dla poziomu EkoEkspert: 5 000
d) dla poziomu EkoAmbasador: 15 000
10. Po osiągnięciu poziomu EkoEkspert
lub EkoAmbasador uczestnik otrzymuje stały rabat na
produkty ze Strefy Wyceny w wysokości odpowiednio 5% albo 10%. Rabat nie łączy
się z innymi promocjami, rabatami ani kuponami. Rabat aktywuje się
automatycznie po zeskanowaniu karty CTO Club.
11. Zmiana poziomu uczestnika nastąpi natychmiast po
przekroczenia przez niego progu punktowego związanego z danym poziomem.
12. Punkty tracą ważność po 365 dniach od ich uzyskania.
Przykład: Punkty zdobyte w dniu 12.05.2024 r. o godzinie 12:00 stracą ważność
12.05.2025 r. o godzinie 23:59:59.
13. Uczestnik utraci
niewykorzystane kupony rabatowe z wyższego poziomu w sytuacji, gdy jego poziom
się obniży.
14. Jeśli Uczestnik uzyskał punkty za transakcję w sklepie internetowym, a następnie dokonał zwrotu towaru, przyznane za tę transakcję punkty zostaną automatycznie usunięte z jego konta CTO Club.
15. Punkty nie podlegają wymianie na środki pieniężne i mogą być wykorzystane wyłącznie w celu uzyskiwania kuponów rabatowych lub innych bonusów, o których mowa w regulaminie. W przypadku utraty ważności punktów uczestnikowi nie przysługuje jakakolwiek rekompensata.
§ 5
Zasady
wykorzystywania kuponów rabatowych
1. Uczestnik może skorzystać ze
zgromadzonych kuponów rabatowych dokonując zakupu w sklepie internetowym bądź
sklepach stacjonarnych Organizatora.
2. W przypadku dokonywania zakupu w sklepie internetowym uczestnik może wykorzystać unikalny kod kuponu rabatowego generowany przez Aplikację (po naciśnięciu przycisku Aktywuj przy odpowiednim kuponie), który należy wpisać w odpowiednie pole z kodem rabatowym. Po wykorzystaniu kuponu rabatowego cena produktu ulegnie obniżeniu, co zostanie zasygnalizowane w podsumowaniu zamówienia.
3. W przypadku
zakupów w sklepach stacjonarnych uczestnik przed dokonaniem zapłaty aktywuje w
aplikacji jednorazowy kupon rabatowy przyciskiem „Aktywuj”, a następnie
sprzedawca skanuje unikalny kod kreskowy uczestnika na urządzeniu mobilnym. Po
zeskanowaniu kodu kreskowego cena zakupionych produktów ulegnie obniżeniu o
wartość kuponu rabatowego.
4. Jeśli kupon został aktywowany, ale nie wykorzystany,
zostanie automatycznie dezaktywowany o północy i będzie możliwy do użycia
ponownie (jeśli nie minie termin jego ważności). Dotyczy tylko kuponów do
sklepów stacjonarnych.
5. Jednocześnie może być aktywowany maksymalnie jeden kupon
do sklepów stacjonarnych.
6. Aktywacja kuponu (nawet gdy z powodu niespełnienia
warunków nie zostanie zrealizowany) anuluje wszystkie inne obowiązujące
promocje i rabaty w sklepie. Przykładowo: jeśli w danym dniu w sklepie
stacjonarnym obowiązuje rabat 50%, a użytkownik aktywuje kupon rabatowy w
wysokości 10%, przy zakupie zostanie zastosowany tylko rabat 10%.
7. W przypadku zwrotu towaru przez uczestnika wykorzystane
kupony rabatowe nie będą zwracane w żadnej formie.
§6
Postępowanie reklamacyjne
1. Reklamacje dotyczące konta lub Programu mogą być składane za pośrednictwem:
kontakt@ctoclub.pl, bezpośrednio w aplikacji w zakładce Więcej -> Pomoc i kontakt
2. Prawo złożenia reklamacji przysługuje wyłącznie uczestnikom. Reklamacja może być złożona tylko w okresie trwania Programu i w ciągu 1 miesiąca po jego zakończeniu.
3. Organizator będzie rozpatrywać reklamacje w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Uczestnik zostanie o decyzji Organizatora powiadomiony listem poleconym lub e-mailem w zależności od wyboru uczestnika, wysłanym na adres wskazany w reklamacji.
4. Organizator rozpatruje reklamacje na podstawie niniejszego Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 7
Zakończenie udziału w Programie
1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie w każdym czasie.
2. W celu rezygnacji z Programu dłużnik może:
a) usunąć konto logując się do Aplikacji a następnie w zakładce „Więcej” przejść do „Mój profil” po czym w zakładce „Logowanie i bezpieczeństwo” kliknąć „Usuń konto”.
b) wysłać wiadomość
na e-mail: kontakt@ctoclub.pl lub bezpośrednio w aplikacji w zakładce Więcej
-> Pomoc i kontakt
3. Rezygnacja z Programu
skutkuje utratą uprawnień wynikających dla uczestnika z Programu i jest
równoznaczna z ustaniem uczestnictwa w Programie w tym możliwością uzyskiwania
kuponów rabatowych i innych bonusów.
4. Organizator jest
uprawniony do wykluczenia z Programu lub zawieszenia konta Uczestnika ze skutkiem
natychmiastowym z ważnych powodów, takich jak:
a) postępowanie
uczestnika narusza zasady Regulaminu lub powszechnie obowiązujące przepisy
prawa w związku z uczestnictwem w Programie, w szczególności podania przez
uczestnika nieprawdziwych bądź nieaktualnych danych lub posłużenia się danymi
osoby trzeciej.
b) uzyskanie przez Organizatora informacji, że konto uczestnika zostało przejęte bądź jest wykorzystywane przez osobę trzecią.
c) gdy jest to konieczne ze względów bezpieczeństwa w celu
ochrony istotnych interesów uczestnika lub Organizatora.
Po spełnieniu co najmniej jednego z powodów wskazanych
wyżej wykluczenie uczestnika z Programu może polegać także na zablokowaniu
możliwości zalogowania lub założenia konta poprzez urządzenie należące do
uczestnika.
5. O wykluczeniu z Programu lub zawieszeniu konta uczestnik zostanie poinformowany drogą elektroniczną na podany przez uczestnika adres e-mail lub w drodze SMS na podany przez uczestnika numer telefonu. Uczestnik ma prawo złożyć reklamację w terminie 14 dni od otrzymania decyzji Organizatora. Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z zasadami określonymi w § 6 Regulaminu.
§ 8
Zakończenie Programu
1. Program jest prowadzony na czas nieoznaczony. Organizator może zakończyć lub zawiesić obowiązywanie Programu z ważnej przyczyny, jaką jest w szczególności:
a) ekonomiczna nieopłacalność Programu lub istotna zmiana sytuacji rynkowej,
b) wprowadzenie w miejsce Programu innych form promocji sprzedawanych produktów,
c) zmiana przepisów prawa skutkująca koniecznością zakończenia Programu lub nałożenie na Organizatora obowiązku zakończenia Programu przez uprawniony sąd lub organ władzy publicznej,
d) konieczność modyfikacji systemów informatycznych wykorzystywanych do prowadzenia Programu.
2. O zakończeniu Programu uczestnicy zostaną poinformowani poprzez ogłoszenie na stronie internetowej Organizatora lub poprzez ogłoszenie w aplikacji lub wiadomość mailową. Powiadomienie nastąpi z wyprzedzeniem co najmniej 14 dni przed datą zakończenia Programu. W tym czasie uczestnicy mogą zbierać punkty i wykorzystywać kupony rabatowe zgodnie z Regulaminem. Wraz z zakończeniem Programu zakończone zostaje również uczestnictwo w Programie zgodnie z odpowiednio stosowanymi przepisami § 7 Regulaminu.
§ 9
Prawo odstąpienia od umowy
1. Uczestnikowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy o uczestnictwo w Programie bez podania jakichkolwiek przyczyn w terminie 14 dni od dnia zawarcia tej umowy (tj. od dnia otrzymania na wskazany przez Uczestnika adres e-mail wiadomości powitalnej) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W razie odstąpienia od umowy, umowę uznaje się za niezawartą.
2. Uczestnik w
celu odstąpienia od umowy przesyła jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od
umowy Organizatorowi na piśmie bądź drogą elektroniczną na adres wskazany w §
12 pkt 2 Regulaminu.
3. Uczestnik może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.
4. Dla zachowania terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej, wystarczy wysłanie przez uczestnika stosownego oświadczenia przed upływem tego terminu.
§
10
Zmiana regulaminu
1. Regulamin jest dostępny do wiadomości uczestników w Aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej http://ctoclub.pl/regulamin.html.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnej przyczyny, takiej jak:
a) zmiana przepisów prawa lub ich interpretacji stosowanej przez sądy lub organy władzy publicznej, mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkująca potrzebą jego dostosowania do takiej zmiany,
b) wydanie orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej, mającego bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu,
c) wprowadzenie w Programie nowych promocji skutkujących koniecznością dostosowania do nich Regulaminu,
d) zmiany w zakresie zasad lub warunków uczestnictwa w Programie, zbierania punktów lub przyznawania kuponów rabatowych,
e) potrzeba usprawnienia działania Programu, poprawy obsługi uczestników, zapobiegania naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałania nadużyciom,
f) potrzeba usunięcia ewentualnych błędów, omyłek, niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu,
g) potrzeba aktualizacji nazw, adresów, danych firmowych lub teleadresowych wskazanych w treści Regulaminu,
g) zmiana w zakresie procedury Rejestracji bądź rezygnacji z uczestnictwa w Programie,
h) zmiana funkcjonalności i rozwój Programu skutkujące koniecznością dostosowania Regulaminu do takiej zmiany,
i) potrzeba aktualizacji wymogów technicznych lub standardów bezpieczeństwa związanych z realizacją Programu i uczestnictwem w nim.
3. O zmianach w Regulaminie Organizator poinformuje z wyprzedzeniem nie mniejszym niż 14 dni poprzez ogłoszenie na stronie internetowej http://ctoclub.pl/regulamin.html, jak również w aplikacji (podczas uruchomienia pokaże się komunikat z wymogiem akceptacji nowego regulaminu). Ponadto uczestnicy zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu e-mailowo na adres przypisany do Konta.
4. Uczestnik, który nie akceptuje zmiany Regulaminu, powinien zrezygnować z uczestnictwa w Programie w terminie wskazanym w powiadomieniu, który nie może być krótszy niż 14 dni od przesłania powiadomienia. Jeśli w powyższym czasie uczestnik nie zrezygnuje z uczestnictwa w Programie, zmieniony Regulamin stanie się dla niego wiążący. Niezależnie od powyższego, uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Programie w każdym czasie na zasadach przewidzianych w § 7 Regulaminu.
§ 11
Ochrona danych osobowych i wykorzystanie plików cookies
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:
1.Administratorem Twoich danych osobowych jest ANPOL CTO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wrocławska 97a, 81-530 Gdynia
2.W sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw możesz się skontaktować z nami przez e-mail: kontakt@ctoclub.pl lub pisemnie na nasz adres korespondencyjny: ANPOL CTO sp. z o.o., ul. Sikorskiego 6A, 83-000 Pruszcz Gdański.
3. Dane osobowe uczestników będą przetwarzane w celu:
a) uczestnictwa w Programie w tym identyfikacji urządzeń uczestnika, które wykorzystuje w celu logowania do Aplikacji.,
b) przyznawania i realizacji korzyści przewidzianych w Programie, w tym korzyści, które mogą być dopasowane do uczestnika na podstawie informacji o uczestniku posiadanych przez Organizatora
c) przesyłania informacji handlowych,
d) ustalenia,
dochodzenia i egzekucji ewentualnych roszczeń dotyczących uczestnictwa w
Programie oraz obrony przed tego typu roszczeniami w postępowaniu przed sądami
i innymi organami państwowymi.
Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych.
4. Podstawami prawnymi przetwarzania danych osobowych są:
a) umowa, do zawarcia której dochodzi pomiędzy uczestnikiem Programu a Organizatorem w przypadku przystąpienia do Programu (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
b) prawnie
uzasadniony interes Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
polegający na:
- czynnościach analitycznych i statystycznych dotyczących przebiegu Programu, w
tym również na dopasowywaniu treści marketingowych kierowanych do Uczestników
Programu;
- wykonywaniu czynności administracyjnych i rozpatrywaniu reklamacji związanych
z udziałem w Programie;
- ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji ewentualnych roszczeń dotyczących
uczestnictwa w Programie oraz obronie przed tego typu roszczeniami w postępowaniu
przed sądami i innymi organami państwowymi.
c) wyrażona przez Uczestników zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), na podstawie której, Organizator będzie kierował komunikację marketingową oraz zbierał dane o używanych przez użytkownika urządzeniach do logowania do Aplikacji tj: marka i model telefonu, wersja systemu operacyjnego, unikalny identyfikator urządzenia.
5. Odbiorcą Twoich danych osobowych będą: partnerzy realizujący usługi płatnicze, dostawcy usług marketingowych, hostingu stron internetowych, wsparcia IT lub analizy stron internetowych.
6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
7. Twoje dane osobowe przechowujemy przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
a) dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
b) wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych.
Ważne: okres przechowywania danych może być różny w zależności od celu przetwarzania danych:
Dla użytkowników, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych do realizacji celów przesyłania informacji handlowej/marketingowej drogą elektroniczną, do momentu wycofania zgody.
W przypadku użytkowników, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych do celów marketingowych: do momentu wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
8. Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Jeżeli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego.
10. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Jeżeli nie podasz danych, nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z naszego serwisu.
11. Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych (do wystawienia Faktury wymagane dane to: NIP, dane adresowe nabywcy, nazwa nabywcy). Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.
12. Twoje dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach analizy behawioralnej oraz źródła pochodzenia (strona www, blog, kampania, itp.), konsekwencją takiego przetwarzania będzie dopasowywanie przesłanych treści w oparciu o wspomnianą analizę (podział ze względu na zainteresowania czy też zaangażowanie).
§ 12
Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 12.02.2025
r.
2. Uczestnik może skontaktować się z Organizatorem:
a) w aplikacji w zakładce
Więcej -> Pomoc i kontakt
b) mailowo na adres
kontakt@ctoclub.pl
3. Do spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie
stosuje się prawo polskie, chyba że co innego wynika z przepisów prawa
bezwzględnie obowiązujących.
4. Jeżeli
jedno z postanowień niniejszego Regulaminu przestanie obowiązywać wskutek zmian
przepisów prawa lub orzeczenia sądu, nie ma to żadnego wpływu na ważność i
przestrzeganie pozostałych postanowień Regulaminu.
Załącznik nr 1 do Regulaminu: Wzór odstąpienia od umowy.
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: ANPOL CTO sp. z o.o.
adres do korespondencji: ul. Sikorskiego 6A, 83-000 Pruszcz Gdański,
adres e-mail: kontakt@ctoclub.pl
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o uczestnictwo w Programie:
…………………………………………………………………………………………………………
– Data zawarcia umowy:
………………………………………………………………………………………………………………..
– Imię i nazwisko konsumenta:
…………………………………………………………………………………………………………
– Adres e-mail konsumenta podany przy rejestracji do Programu:
…………………………………………………………………………………………………………
– Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
…………………………………………………………………………………………………………
……… Data: …………………